Tuesday, November 15, 2011

Miss THEM :-*

Rindu sangat dekat kawan-kawan aku time diploma dulu....ni la student Diploma Perakaunan (2006-2009), Kolej Universiti Insaniah...
Time ni dah sem last dah...So, kami buatla Program Diskusi Ilmiah di SC, MASB dan MIA...

Huhu dah hampir 3 tahun berlalu...
ada antara kami yang dah kawin and bakal jadi ibu... TAHNIAH (^_^)

Bergambar dengan lecturer yang tak jemu-jemu ajar kami financial accounting dari sem 1 sampai sem 6, Pn. Suraiya (yang pakai blazer tu)

Ni bergambar 1 kelas...barisan depan ni semua jejaka idaman malaya la konon-konon =)




sebelum meneruskan perjalanan mestila makan dulu...ni part yang paling best and aku tunggu-tunggu setiap kali join program...hehe sori la na....ceq lapaqla =)



Bergambar di Malaysian Institute of Accountant....


Bergambar dalam masjid... yang berdiri tu dari kiri aku, zira, syidah...yang duduk plak tyah and jue....kira cam ADIK BERADIK MAK LAIN BAPAK ASING gak la ni...tapi tak cukup lagi 3 orang ni ahli group...sat na...nak selongkar cari tang mana depa ni....

Haaaaa...jumpa dah...baru cukup 8 beradik...kat Cameron ni...lepas dah puas berdiskusi la konon-konon, kami bercuti di Cameron Highland....untuk percutian di Cameron Highland tu nanti la na citer...ni juz nak gtaw kat depa yang ceq ni rindu kat depa...



selain 8 beradik tu, ceq ni rindu jugak kat insan-insan bawah ni dari kiri Liza, aku, Syidah, Wani, Iffah, Farhani, Una and Zira....tapi kan tak cukup lagi 2 orang...tak taw depa sesat kat mana....jom cari depa...jeng3x
 YESS dah jumpa....ni baru cukup geng yang p tasik tu...kami p tasik lepas lecturer cakap "KELAS CANCEL." 
Dari kiri syidah, jue, iffah, farhani, afi,una and zira...yang duduk plak aku, liza and wani....



Really miz u olls....Reunion aritu kejap sangat la...kita plan reunion baru la na kawan-kawan...tapi aku abiz exam 18 Januari la....huhu

No comments:

Post a Comment